Club Bayer, Türkiye'de Bayer Tüketici Sağlığı tarafından başlatılan, Türkiye'deki eczane çalışanlarının eğitimi, bilgilendirilmesi ve etkileşimine odaklanan dijital bir kanaldır. Bu sayfadan ya da Club Bayer nedir bölümünde Club Bayer hakkındaki açıklama videosuna erişerek daha fazla bilgi sahibi olabilirsiniz.
Club Bayer'in temel amacı eczacılıkla ilgili tavsiyeleri geliştirmek ve bağlı iş ortaklarının eczanelerini büyütmelerine yardımcı olmaktır.
Club Bayer’de şunları bulacaksınız: en iyi sağlık ve yönetim kategorilerinde bilgi almak üzere kaliteli eğitim içeriği, bilginizi test edebileceğiniz eğlenceli sınavlar ve eczaneniz için ilginç web seminer oturumları.
Bir kullanıcı olarak eğitiminizi geliştirebilir ve eczane işlemlerinde zaman kazanabilirsiniz.
Club Bayer yürürlükteki Türkiye mevzuatına ve İlaç Sektörü Yasasına uyumlu şekilde tasarlandı. Satış görevleri yalnızca gıda ve kozmetik ürünler içindir ve ilaç alanındaki eczane çalışanları için herhangi bir teşvik oluşturmaz. Kullanıcı tarafından kazanılan puanlar, eğitimlerin, soruların, veya anketlerin değerlendirilmesi ve eczanenin ilaç alanındaki çalışanlarına herhangi bir teşvik oluşturmayan gıda ve kozmetik ürünlerine özel görünürlük görevleri olması durumunda resim yükleyerek kazanılır.
Temsilciniz veya telepazarlamacınız Club Bayer hakkındaki her şeyi ve sağlayabileceği avantajlardan nasıl yararlanabileceğinizi size açıklayabilir. Kayıt yaptırmanıza ve bilgisayarınızı ayarlamanıza da yardımcı olabilirler. Henüz sizinle temasa geçmemişlerse temsilciniz veya telepazarlamacınızla irtibat kurun.
Temsilciniz veya telepazarlamacınız Club Bayer hakkındaki her şeyi ve sağlayabileceği avantajlardan nasıl yararlanabileceğinizi size açıklayabilir. Kayıt yaptırmanıza ve bilgisayarınızı ayarlamanıza da yardımcı olabilirler. Henüz sizinle temasa geçmemişlerse temsilciniz veya telepazarlamacınızla irtibat kurun.
Evet, "Club Bayer Nedir?" bölümünde Club Bayer'in tüm temel işlevlerine dair çeşitli videolar bulacaksınız: nasıl kayıt yapılır, eğitim ve web seminerlerinin nasıl gerçekleştirilir.
Evet, Bize Ulaşın sayfası üzerinden ulaşabilir ve her türlü sorunuzu sorabilirsiniz. 24 çalışma saatinden daha kısa sürede size cevap vereceğiz.
Club Bayer özellikle piyasadaki önemli tarayıcılara yönelik tasarlanmıştır: Google Chrome, Microsoft Edge ve Mozilla Firefox. Başka bir tarayıcı kullanıyorsanız ve kullanım deneyiminiz en iyi seviyede değilse, belirttiğimiz tarayıcılardan biri aracılığıyla erişim sağlamanızı öneririz.
Mevcut cihazlardan herhangi biriyle erişebilirsiniz: bilgisayar, cep telefonu ve tablet.
Yalnızca eczane çalışanları. Eczane sahibi yapılandırma ayarı yapacak ve ekibini onaylayacaktır. Bayer yeni eczanelerin taleplerini denetleyerek onaylayacaktır. Bir çalışanın Club Bayer’de yalnızca bir kullanıcısı olabilir.
Bayer, Club Bayer’de eczacı olmayan bir kullanıcı ya da birden fazla kullanıcı hesabı olan bir eczacı tespit ederse, sadakat programı kapsamında kazanılan puanları kullanma hakkı olmaksızın o kullanıcı hesabını siler ve bağlı bulunduğu eczane hesabını da silebilir. Aynı şekilde Bayer, bir kullanıcının erişim kodlarını üçüncü bir kişiyle paylaştığını tespit ederse, sadakat programı kapsamında kazanılan puanları kullanma hakkı olmaksızın, o kullanıcı hesabını siler olup bağlı bulunduğu eczanenin hesabını da silebilir.
Club Bayer’e giriş yapmak için, tüm kayıt işlemini tamamlamak üzere hesabınızı doğrulamalısınız. Personelseniz, eczane sahibi hesabınızı onaylamanın yanısıra sizi kabul etmeli ve size bir görev ataması yapmalıdır. Hesabınızı doğrulamak için Bayer tarafından gönderilen otomatik e-postaya girip "Hesabınızı Etkinleştirin” linkine tıklamanız gerekir.
Bu durumda ilk olarak, bağlı bulunduğunuz bir eczane seçip seçmediğinizi kontrol etmelisiniz. Profilinizde zaten bir eczane atanmışsa, bu eczane sahibinin henüz sizi kabul etmediği anlamına gelir. Tüm Club Bayer içeriğinin keyfini çıkarabilmeniz için, lütfen eczacınızla irtibata geçin ve Profilim > Ekibim menüsüne gidip sizi kabul etmelerini sağlayın.
Bayer’den, Club Bayer’in ne olduğunu açıklayan, ayrıca bir kayıt tuşu içeren bir e-posta alacaksınız. Tuşa tıkladığınızda bazı bilgilerinizle önceden doldurulmuş kayıt sayfasına yönlendirileceksiniz. Kaydı tamamladıktan sonra, hesabınızı doğrulamanız gerekir. Bunu yapmak üzere, bir doğrulama e-postası alacaksınız, burada 'Hesabını etkinleştir’ seçeneğine tıklamanız gerekir. Doğrulamadan sonra e-postanızla ve parolanizle Club Bayer’e giriş yapabileceksiniz.
Başka sorularınız olması durumunda lütfen bu sayfayı inceleyin.
Club Bayer’a kayıt yaptırınca, anasayfanın üst kısmındaki “Ekibinizi Davet Edin" tuşuna gitmeniz gerekir. Ayrıca Profilim > Ekibim seçeneğine gidip "Ekibinizi Davet Edin” seçeneğine tıklayabilirsiniz. Böylece e-posta uygulamanız açılır ve kayıt yapabilmeleri için link bulunan bir kişisel davetiye alabilmeleri için epostalarını ekleyebilirsiniz. Bu özellik sadece eczanenin sahibi veya yöneticisiyseniz mümkündür.
Bu sayfada size detayları açıklıyoruz.
Ekibiniz Club Bayer’a kayıt yapınca, ekibinizi kabul etmeniz için eposta bildirimi alırsınız. "Profilim" > "Ekibim" seçeneğine gidince bekleyen istekleri göreceksiniz. Onlara bir görev atamanız ve her bir isteği kabul veya reddetmeniz gereklidir.
Yönetici ve Personel görevini atayabilirsiniz. İki görev arasındaki fark şudur, Yönetici Eczane Sahibi ile aynı izinlere sahiptir, eczaneyi satış görevlerine kaydedebilir ve profilde eczaneyi yönetebilir, bunları Personel görevi verilenler yapamaz. Onaylı tüm kullanıcılar tüm CLub Bayer içeriğine erişebilir.
Eczanenizin sahibinden davetiyeyi içeren e-postayı aldığınızda, linke tıklayıp Club Bayer kaydına erişim sağlamalısınız. Kişisel bilgilerinizi, parolanizi doldurun ve hüküm ve koşullar ile gizlilik politikasını kabul edin. Sonrasında eczaneniz önden seçilecektir. Kaydınızı yaptırınca, hesabınızı doğrulamak üzere otomatik bir eposta alacaksınız. Hesabınızı doğrulayınca, eczane sahibinin sizi bir üye olarak kabul etmesi ve size bir görev ataması gerekir. Bu yapılınca Club Bayer’in tüm avantajlarından yararlanabileceksiniz.
Yalnızca profilinize ve ana sayfaya erişebileceksiniz.
Eczane sahibi talebinizi reddederse, Club Bayer içeriğine sınırlı erişiminiz olacaktır. Eczane sahibi artık orada çalışmıyorsanız sizi eczane sayfasından da kaldırabilir. Bu durumda eczane değişikliği yapıp çalıştığınız yeni eczane profiline geçiş yapmanız lazım. Club Bayer’a kayıtlıysa profilinize gidip yeni eczanenizden talep edebilirsiniz. Bu durumda yeni sahibi onay talebinizi alır ve görev atar. Tüm kullanıcı geçmişiniz ve kazandığınız puanlar sizde kalacaktır.
Profilinize bir fotoğraf ve açıklama eklemek, başka kullanıcıların sizi daha iyi tanımasını sağlamak üzere kullanıcı deneyiminizi özelleştirmek için önemli bir adımdır. "Hesabım"a giriş yapıp, "Resim Yükle"ye tıklayın ve açıklama alanına profiliniz, ilgili alanları, deneyimler ve eczanenizle ilgili kısa bir açıklama girin. Sonrasında sadece "Kaydet" tuşuna tıklamanız gereklidir.
Daha kişiselleştirilmiş içerik almak için ilgi alanlarınızı seçmek önemlidir. Eczane yönetimi seviyesinde eczanenizin ana kategorilerini ve sizi en çok ilgilendiren konuları seçebilirsiniz. Hesabınıza erişebilir, profili düzenleyebilir, en çok ilginizi çeken konuları etiketleyebilir ve kaydedebilirsiniz. Bunlar profilinize kaydedilir ve ne zaman isterseniz bunları güncelleyebilirsiniz.
Diğerlerinin sizi gelecekte daha iyi tanıyabilmesi için kullanıcı deneyiminizi isteğe uyarlamak üzere eczane profilinizi güncel tutmak önemlidir. Yönetici görevindeki bir eczane sahibi veya kullanıcı olarak resim, adres, telefon numarası, eposta, internet sitesi ve sosyal medya profili linkleri gibi eczanenizle ilgili tüm verileri güncelleyebileceksiniz. Hesabım, eczanem seçeneklerine gidip alanları düzenleyip “kaydet”e basmanız gereklidir.
Eğitimler, patolojiler, tedaviler, eczaneye uygun Bayer ürünleri ve işletme yönetimi hakkında bilgi sahibi olabileceğiniz veya bilgilerinizi yenileyebileceğiniz, sağlık ve eczane yönetimiyle bağlantılı konularda, video, infografik ve sunumlar gibi farklı formatlardaki bir dizi özel içerikten oluşur. Tüm eğitim kursları Bayer ve bir eczacı ekibi tarafından yürürlükteki tüm tıbbi ve yönetmelik standartlarına uygun olarak ve Bayerin güçlü kurum içi onayıyla geliştirilmiştir.
Eğitimler, eczane önerilerini geliştirmek üzere eczane çalışanlarına, konuyla ilgili bilgi sağlamaya yöneliktir. Eğitimlerde diğerlerinin yanısıra vitaminler, sindirim sağlığı, kadın özel sağlığı, cilt bakımı, nezle ve soğuk algınlığı gibi farklı kategoriler hakkında bilgi sahibi olacaksınız. Ayrıca eczaneye uyarlanmış işletme yönetimi hakkında bilgi sahibi de olabileceksiniz.
Size en uygun eğitimi araştırabilmeniz için farklı filtreler sunuyoruz. Sağlık ve yönetim alt bölümünden, etiketlerden, arama kutusundan ve eğitim türüne (patoloji, ürünler veya ipuçları) göre arama yapabilirsiniz.
Her bir eğitimde 5 yıldıza kadar puanlama olabilir. Eğitimi alan kullanıcıların puanlamalarının bir ortalaması olarak hesaplanır. Eğitime başlamadan önce, eğitim dosyasındaki kavram başına puanlamaların ayrıntısını görebilirsiniz: içerik yüksek kalitede, bilgilendim, tavsiye ederim ve günlük işlerime uygulayacağım.
Eğitim bölümüne girince her bir kategoride mevcut olanları göreceksiniz: sağlık veya yönetim. Oraya girince arama yapabilir veya konuya göre filtreleme yapabilir ve katılmak istediğinizi seçebilirsiniz.
Elbette, endişe etmeyin! Soruları verilen sürede cevaplamazsanız veya yanlış cevaplarsanız, doğru soruyu istediğiniz kadar yanıtlamaya çalışabilirsiniz. Benzer şekilde, eğitimi istediğiniz kadar tekrarlayabilirsiniz.
Bir eğitim kursunu istediğiniz kadar tekrarlayabilirsiniz. Eğitimden sonra soruları yanıtlayabilirsiniz ama eğitimin yeniden değerlendirmesini yapamayacaksınız.
Evet, Club Bayer düzenli olarak yeni kurslar yayınlayacaktır. Eğitimlerim bölümünde güncellemeleri öne çıkaracağız ve sizi bunlardan haberdar edeceğiz. Aynı şekilde temsilciniz de sizi yenilikler konusunda bilgilendirecektir.
Bizimle Bize ulaşın formu aracılığıyla irtibata geçebilir ve olabilecek sorularınızı veya sorunlarınızı dile getirebilirsiniz. 24 çalışma saati içerisinde yanıt vereceğiz.